10 методів, що дозволяють встановити контакт і посилити успішність учня

28.01.2014 22:34

 

1.Метод встановлення контакту.

Запис в щоденник починається зі звернення по імені до учня, по імені і по батькові - до батьків учня (замість: «Шановні батьки ...» або: «Заповни щоденник!»).

2. Метод позитивної переформуліровкі.

Позитивні переформуліровкі негативної поведінки в позитивні якості. (Замість: «Побився на перерві!» - «Ваш син вміє постояти за себе. Ми сподіваємося, що наступного разу він зробить це безпечним способом».)

3.Метод прямого запиту.

Опис того, яка поведінка учня бажана, замість опису небажаної поведінки. (Замість: «Систематично спізнюється на перший урок!» - «Петя, приходь на урок вчасно») Щоб досягти результату від іншої людини, в тому числі учня, важливо позитивно формулювати те, що хочеш від нього отримати, а не те, чого не хочеш від нього отримати.

4.Метод авансу.

Якість, яку ви хочете розвинути, посилити в учні - авансується йому. (Замість: «Неуважно слухав на уроці» - «Вова! Ти здатний уважно слухати на уроці» або «Петя! Ти здатний приходити вчасно»

5.Методи дозволу.

Формулювання починається зі слів: «Ти можеш ....» Наприклад: Саша! Ти можеш добре вчитися! »Або« Я рада, коли ти приходиш вчасно ... »

6.Метод точного опису поведінки

(Замість опису особистості учня). Конкретизація до окремої ситуації замість генералізації якості або поведінки на весь майбутній час.

7.Метод порівняння учня з самим собою, з його ж результатом в минулому, замість порівняння його з іншими учнями або з необхідним стандартом

«Сьогодні ти був уважнішим, ніж учора», «На цьому тижні побився всього один раз» «Дякую за уважну роботу на уроці»
8.Метод говорити про себе і свої почуття, замість того, щоб говорити про інших.

Звернення до своїх почуттів замість опису інших людей. Наприклад: «Шановна Ганна Павлівна! Я стурбований відмітками Вашого сина з фізики. Будь ласка, підійдіть 14-го до 17-00 для обговорення питання. »

9. Метод хорошого побажання

«Бажаю кращої оцінки на наступному уроці!» Сподіваюся на таку ж відмінну роботу на наступному уроці (в наступному семестрі, в наступному навчальному році)! »

10. Метод аналізу і визначення мети звернення - особливо до батьків - як, навіщо, з якою метою, в якій формі.