Мій повсякденний девіз:

Тільки співпраця учителя з

учнем здолає бар’єри

і дасть

результат.

Моє кредо:

 Щоб бути гарним вчителем,потрібно любити те,що викладаєш і тих,кому викладаєш"

 

A teacher who is attempting to teach without inspiring the pupil with a desire to learn is hammering on a cold iron.
Horace Mann

 

ТВОРЧЕ КРЕДО

 

 

 

 

А Бог дарував мені вчительську долю.

 

Не ту, що гладенька; не ту, що по полю

 

Між квітів пахучих стежиною в’ється,

 

З краплини роси тобі щиро сміється.

 

Не ту, що байдужа; не ту, що не знає,

 

Де мрія дитяча по світу блукає…

 

А ту, що у серці пташиною б’ється

 

І перед лихом ніколи не гнеться.

 

Таку, що не спинеш, не скажеш: доволі…

 

Бо вчитель — це сцена, де є усі ролі.

 

І кожну не грати, а нею прожити,

 

І душу дитячу у щастя зліпити,

 

Любов’ю горіти, на мить не згасати,

 

Якщо й не вдалося навчити літати.

 

Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути,

 

Щоб радість відчути — Людиною бути.

 

У тому вся суть: не для себе прожити,

 

А когось хоч трішки навчити любити,

 

Побігти в ромашки по літньому полю…

 

Спасибі, Господь, за учительську долю.

 

 

Моє життя - в школі. Ось уже 26 років з дня у день я переступаю поріг школи, і немає більшої радості, аніж допитливі дитячі очі, привітні посмішки колег, які дають стовідсоткову впевненість в тому, що найбільш значуще та цінне у світі закладається саме тут. Школа стала не просто роботою. Це особливий настрій та відчуття власної значущості, бо саме ти маєш навчити і виховати, сформувати життєво необхідні вміння та навички, саме ти вказуєш ціль та задаєш своїм вихованцям вірний курс до нових відкриттів.

Методична тема:Розвиток мовленнєвих навичок учнів через впровадження                                                                                                                                                                                                                     інтерактивних форм навчання на уроках англійської мови

 

 


Опанасенко Вікторія Михайлівна

Кваліфікаційна категорія:    вища

  

Стаж-    28 років

 

Освіта-   вища,Ужгородський державний університет,

 факультет романо-германської філології,1992 рік

 

Фах-  вчитель англійської мови

Місце роботи-  Підполозянська ЗОШ  I-II ступенів

 

Презентація досвіду-

Мої користувачі

Вчителі іноземних мов,колеги,студенти,учні,всі хто цікавиться освітою та англійською мовою

 

 

“The important thing is not

so much that every child

should be taught, as that

every child should be given

the wish to learn.”

John Lubbock

 

Учитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, він допомагає, скеровує, виховує, підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість.

Щоб бути чудовим педагогом,

треба любити те, що викладаєш

і любити тих, кому викладаєш.

В. Ключевський

Вчитель – це не просто професія, це особлива місія, особливий склад душі та розуму.

Це – відповідальність і самовіддача, терпіння,  примножене  знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.

     Вчитель – це універсальна людина. Він є не тільки провідником знань і накопиченого культурно-історичного досвіду, але також відповідає за успішну соціалізацію дитини в сучасному суспільстві. Він є духовно-моральним прикладом для своїх учнів. Тому з  дитинства я мріяла стати вчителем .

   Школа – моє життя й моє покликання.

Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї всю свою душу, то щастя саме відшукає вас. (К. Д. Ушинський)

    Мої уроки – це творча майстерня, де в атмосфері партнерства й доброзичливості  панує  жваве спілкування, де зникає страх перед помилкою і народжується впевненість у собі.

   Девіз мого уроку: створення ситуації успіху для кожного учня, адже кожна дитина талановита по-своєму. Завжди можна знайти, за що похвалити учня.

   Специфіка предмету «Іноземна мова» вимагає від учнів напруженої розумової діяльності, уваги, здатності осмислювати абстрактні поняття, вміння робити узагальнення.

   Тому для підвищення якості знань та пізнавальної активності учнів в рамках особистісно – орієнтованого підходу я застосовую: проблемно – пошукові та інформаційно – комунікаційні технології, рейтингову оцінку знань, організовую проектно – дослідну діяльність. В своїй практиці я застовую нестандартні форми уроків,  рівневу диференціацію, ігрові, здоров'язберігаючі технології . На уроках я намагаюся формувати в учнів практичні вміння, міркувати, порівнювати, аналізувати отриману інформацію.

   Участь у інтернет-конкурсах спонукає дітей до пошуку додаткової інформації і сприяє розвитку креативності, створює здорову конкурентоспроможність.

  Тиждень англійської мови передбачає різні  види діяльності та дозволяє залучити до роботи всіх учнів, де кожен може знайти заняття відповідне його здібностям та інтересам.

  Готуючись до уроків, стараюся їх  урізноманітнити за допомогою тестів, ребусів, кросвордів. В цьому мені допомагає моя творча лабораторія, накопичена в ході роботи, мій кабінет англійської мови.

  Ділюся своїм досвідом на педрадах, методичних об'єднаннях, переймаю досвід інших колег.

  Важливим завданням своєї педагогічної діяльності я вважаю виховання молодої людини, яка вміє здобувати і застосовувати знання, працювати самостійно і в команді, бути впевненим і гідним громадянином своєї країни.

  В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і справах своїх учнів.